نقاشی خودرو در کرمان

نقاشی خودرو در کرمان

ما در این مقاله چند تا از بهترین نقاشی های خودرو در کرمان را به شما عزیزان معرفی میکنیم

نقاشی خودرو چیست؟

نقاشی خودرو یکی از تخصصی‌ترین کارهایی است که بر روی بدنه خودرو آسیب دیده انجام می‌شود تا بدنه خودرو شبیه روز اول خود شود. در نقاشی بدنه خودرو بیش از هر چیزی مهارت و تجربه صافکار اهمیت بالایی دارد. یک صافکار با بررسی قسمت‌های آسیب دیده بوسیله‌ی ابزار‌ها و دستگاه‌های مختلف شروع به تعمیر قسمت‌های فرو رفته می‌کند. در صورتی که قسمتی از بدنه دچار خسارت‌های شدیدتر و یا قسمتی از بدنه خودرو دچار پارگی و شکستگی رنگ شده باشد، در این صورت امکان صافکاری بیرنگ وجود ندارد و صافکار اقدام به انجام بتونه‌کاری و لیسه‌گیری می‌کند. مهم‌ترین کار بعد از صافکاری و بتونه‌کاری، نقاشی قسمت‌های بتونه‌کاری شده است. صافکار با تشخیص رنگ بدنه خودرو باید ترکیبی از رنگ را درست کند که پس از رنگ کردن با بقیه قسمت‌های بدنه‌ی خودرو هم‌خوانی داشته باشد. قسمت رنگ شده بدنه‌ی خودرو پس از مدتی  تغییر رنگ می‌دهد و اگر در انتخاب صافکار خود دچار اشتباه شوید و از صافکار حرفه‌ای استفاده نکنید ممکن است آسیب زیادی به رنگ بدنه خودرو وارد شود.

هزینه نقاشی خودرو

پس از به وجود آمدن مشکل برای رنگ بدنه خودرو، شما به دنبال قیمت رنگ کاری اتومبیل خواهید بود. هزینه نقاشی اتومبیل تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می‌گیرد که باید به آنها توجه کنید. باید توجه داشته باشید که هزینه نقاشی و رنگ کاری قسمت‌های مختلف، متفاوت خواهد بود. به طور مثال قیمت رنگ کاری قسمت‌هایی که در زیر نام برده شده‌اند، با یکدیگر تفاوت دارند.

رنگ کاری درب خودرو
هزینه رنگ کاری کامل اتومبیل
قیمت رنگ کردن گلگیر عقب
هزینه رنگ کردن گلگیر جلو
اجرت نقاشی سقف خودرو
قیمت نقاشی کف اتاق اتومبیل
قیمت رنگ کردن سپرهای اتومبیل
هزینه رنگ کردن پنجره‌ها

نقاشی خودرو در کرمان
نقاشی خودرو در کرمان

عوامل موثر در قیمت رنگ کاری خودرو

مدل و برند در رنگ خودرو

یکی از عوامل موثر در تعیین این هزینه، مدل و برند خودرو است. واضح است مبلغ تعیین شده برای خودروی ایرانی با خودروی خارجی متفاوت خواهد بود.

نوع رنگ خودرو

برای جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات جدید پس از انجام شدن نقاشی اتومبیل باید از رنگ‌های باکیفیت استفاده کنید. به طور کلی هر چه کیفیت و مرغوبیت رنگ مصرفی بیشتر باشد، هزینه نیز افزایش می‌یابد.

عمق آسیب وارد شده به رنگ خودرو

عمق آسیب وارد شده به اتومبیل نیز از عوامل تاثیرگذار محسوب می‌شود. هرچه عمق بیشتر باشد، کار و زمان بیشتری نیاز خواهد داشت و هزینه لازم نیز بیشتر می‌شود.

زمان مورد نیاز جهت نقاشی اتومبیل

همانطور که پیش‌تر نیز اشاره شد، زمانی که عمق آسیب زیاد باشد، زمان بیشتری نیز باید صرف شود تا خودرو شبیه روز اول خود شود و همین امر نیز سختی کار و قیمت پروسه را بالاتر می‌برد.

ابزار مورد نیاز در نقاشی خودرو

پس از اعزام متخصص و نقاش به محل و بررسی و عیب یابی خودرو، مشکل بررسی خواهد شد و سپس ابزار مورد نیاز جهت نقاشی خودرو تعیین خواهد شد.

اجرت متخصص و نقاش خودرو

اجرت متخصص و نقاش بر اساس تعمیرگاه و یا شرکت و مراکر خدماتی که آن فرد در آن خدمات ارائه می‌دهد، تعیین می‌شود. همچنین میزان تخصص و حرفه‌ای بودن فرد نیز در تعیین این مبلغ موثر خواهد بود.

ناحیه آسیب دیده

پیش‌تر نیز به این نکته اشاره شد که قیمت نقاشی اتومبیل برای همه قسمت‌های آن یکسان نیست و ممکن است برای هر قسمت متفاوت باشد.

نقاشی خودرو در کرمان

بهترین نقاشی خودرو در کرمان را شما می توانید با شرایط خاصی در نظر بگیرید. این چنین که به صورت تخصصی و حرفه ای با استفاده از جدید ترین دستگاه ‌های مختلف خدمات قابل قبولی را در اختیار شما قرار می دهند. اصولا یک مرکز معتبر این قدرت را دارد تا بتواند با کم ترین هزینه بهترین کیفیت را ارائه دهد. اگر شما از مرکزی معتبر به استفاده از خدمات تخصصی بپردازید، صد در صد نتیجه آن می تواند شما را راضی نگه دارد. توجه داشته باشید که برخی از افراد متاسفانه به کیفیت توجهی ندارند و این چنین است که نمی توانند از خدمات بهترین صافکاری در کرمان به نحو احسن بهره مند شوند مخصوصا استان کرمان به دلیل جمعیت بالایی که دارد، شاید در بازار فیزیکی پیدا کردن یک نقاش ماهر کار آن چنان آسانی نباشد که در این بین، صفحات مرورگر به شما کمک می کنند.

معرفی برترین نقاشی خودرو در کرمان

1 – نقاشی خودرو مهران

نقاشی خودرو مهران به صورت حرفه ای چندین سال در این حوضه فعالیت میکند و بهترین خدمات را ارائه میدهد

نقاشی خودرو در کرمان
نقاشی خودرو در کرمان

برای ثبت کسب و کار خود در ایران تبلیغات و دیده شدن در سرچ گوگل با شماره زیر تماس بگیرید

09145077239

irtablig_ir2 وب‌سایت

‫2 نظر

  • […] بهترین نقاش ماشین در کرمان کیست؟ نیاز به نقاشی خودرو یکی از فرایندهایی است که برای بسیاری از خودروها لازم است. چرا که تصادف یک امر طبیعی است و ممکن است حتی با احتیاط هم با این مشکل مواجه شوید. طبیعی است که به دنبال بهترین نقاش اتومبیل باشید که بتوانید نتیجه کار را به بهترین شکل ممکن دریافت کنید. […]

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *